czwartek, 13 sierpnia 2020

Kobiecy Płomień relacja z wyjazdu


Subiektywna relacja z wyjazdu Kobiecy Płomień

2-9.08.2020 Taczów

SIOSTRZEŃSTWO I NAKARMIENIE

Droga Kobieto, być może już wiesz że tylko wyjazdy kobiece w całkowity sposób pozwalają na odzyskanie swojej mocy. Ale może jeszcze nie doświadczałaś tego procesu w swoim życiu i dlatego piszę do Ciebie te słowa aby Cię zainspirować!

Spędzając czas zarówno w sposób warsztatowy oraz w całkowicie dowolny i wypoczynkowy z innymi kobietami możesz doświadczać siebie poprzez inne kobiety. Chodzi o te inne kobiety na zewnątrz ale też te kobiety wewnątrz które w Tobie żyją. Połączenie pracy z ciałem i umysłem we wspaniałym i bezpiecznym otoczeniu daje możliwość nabrania zaufania do siebie i sprawdzenia ze sobą w sposób bardzo uczciwy gdzie teraz jesteś.

„Podroż bohatera” dla Kobiety to dotykanie i smakowanie tego co mamy w środku. Jeżeli mamy tego świadomość to nie musimy dokonywać żadnych działań chcąc uzdrawiać swoją Kobiecość swoją Męskością.

Jak dla mnie osobiście ten wspaniały wyjazd był momentem na pożegnanie się z ograniczającym bardzo przekonaniem, że ciało kobiety jest grzeszne. Bardzo pewne aktualny temat dla większości kobiet!

Kolejna wspaniała rzecz to doświadczenie (nie tylko wiedza) poczucia mocy płynącej z linii kobiecej. Wykorzystując technikę ustawień mogłam poczuć zrozumienie dla matki, babki, prababki że były takie jakie musiały być! To wspaniałe poczucie oparcia fizycznego plecami o linię rodową matki daje perspektywę własnych korzeni i swojej własnej drogi. Będąc świadkami w sprawach innych kobiet widzisz że tak samo to działa, widzisz że każda z nas czując oparcie w przodkiniach zmienia swoją rzeczywistość i pracuje na przyszłych pokoleń.

Czuję ogromną wdzięczność dla Iwony Kubiak która zaufała mi i zaprosiła mnie do swojego projektu Kobiecy Płomień. Miałam wielką przyjemność w poprowadzeniu porannej Jogi Kundalini. Jestem wzruszona na samą myśl jak pięknie płynęłyśmy w praktyce jogi i jak przygotowywała nasze ciała do pracy z programem wyjazdu.



OTOCZENIE

Ogromną rolę w tego typu wyjazdach jak dla mnie odgrywa miejsce w którym przebywamy a niektóre szczegóły potrafią rozsmakować w danym miejscu.

Jak dla mnie możliwość korzystania z 4 hektarów terenu wokół domu była nieoceniona. Poczucie majestatu tylu starych i tak wielu gatunków drzew pomagała mi zbliżyć się bardziej do siebie. Każda z nas znajdowała swoje miejsca mocy przy różnych drzewach. Strzelające w górę czerwone kępy kwiatów Paciorecznika były jak płomienie i stały się symbolem naszego wyjazdu. Styczność z wieloma dziełami sztuki kolekcjonowanymi przez gospodarzy budziła wyobraźnię. Dostępność wspaniałych mieszanek herbat i wspólnego ich smakowania pozwalała na głębokie i odżywcze rozmowy. Basen, sauna oraz masaże zapewniły wspaniały relaks dla naszych zmysłów.

ZAPROSZENIE

Sięgając po poczucie pełnego zrelaksowania jesteśmy w stanie zobaczyć więcej i ponadto to, do czego jesteśmy przyzwyczajone na co dzień. Łapanie perspektywy dla naszego życia daje każdy wyjazd czy nawet wyjście ze swojego „domu”, jednak jestem pewna i czuję to całą sobą, że na najgłębszym poziomie my kobiety możemy odzyskać swoją moc tylko czując wsparcie innych kobiet.

Następny Kobiecy Płomień z jogą i programem Iwony planujemy w dniach 18-22 listopada 2020. Szczegóły wkrótce.

Miejsce które nas gościło: https://taczow.pl/




Brak komentarzy: